tirsdag 13. mai 2014

Bestilling til 17. mai/Orders for the Norewegian National Day

For English readers: Please mark the text and paste it into Google Translator.

Så har omsider 17. mai smykkene som var bestilt, levert. Det har tatt litt tid, men heldigvis fikk jeg ordren i april og da hadde jeg godt tid på meg.

Smykkene ble bestilt her i Bergensregionen og det lettet jo leveringen siden de som skulle ha disse, kom på døren og hentet dem.. Selv om jeg egentlig ikke lager smykker for tiden, klarer jeg ikke å si nei når noen spør pent og da gjør jeg jo mitt beste siden jeg er glad for hver eneste ordre som jeg får.

I also make these with the flag of your own country.
Please contact me for further information,


Nå kan jeg konsentrere meg om det som skal gjøres til Dagen, selv om vi ikke feirer noe særlig. Vi pynter oss ikke engang, men fine klær er ikke det viktigste. Vi skal ha kompisen vår, Michael på middag denne dagen og da serverer jeg Moffeliten sine pannekaker med blåbær og lønnesirup, samt bacon til guttene.

Vi skal ut og klippe litt bjørkeløv en av dagene, som vi skal pynte bordet med. Jeg skal også ha tak i to flagg, da tror jeg det blir fint. Vi har ingen hvit duk, men det får våge seg. Det viktigste er at pannekakene, som står på bordet, er velsmakende.

Ha en god 17. mai.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.