torsdag 29. mai 2014

Gratulerer med dagen Mamso!

I dag fyller mamso 73 år og dagen har vært feiret slik som den pleier. Vi har ikke feiret i det hele tatt siden mamso ikke er så glad i "styr" som hun sier. Datteren laget kake i går og hun fikk også en blomsterbukett fra undertegnede med ektefelle.

I sin iver etter å få buketten i vann, plukket hun den fra hverandre for å få plass til den i vasen, før datteren rakk å ta bilder av buketten. Derfor ble det bare noen nærbilder, men buketten var kjempefin i utgangspunktet.


I hele går kveld holdt datteren på med bløtkaken. Jeg har aldri vært og kommer aldri til å bli flink til å lage kaker. Det kommer mer krem utover kjøkkenet og på meg enn på kaken. Det er lenge siden jeg har vært så sliten og hatt så vondt i ryggen. Dessverre var det mammaen som måtte til å rydde kjøkkenet etterpå mens datteren lå på sofaen og forsøkte å få ryggen på plass igjen. Jeg hadde så dårlig samvittighet der jeg lå. En skal jo rydde kjøkkenet etter seg, men av og til vinner den vonde kroppen og en må ty til hjelp fra andre.

Jaja, det ble nå noe som lignet på en kake. God var den om jeg så må si det selv...

Det er ikke alltid at det er utseendet som er det viktigste når det kommer til kaken...

Det kommer flere bilder fra Rosendal i morgen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.