torsdag 1. mai 2014

Body and Soul



Jeg beklager at det har vært så dårlig oppdatering de siste dagene. Årsaken er at jeg har vært opptatt med sesongarbeid i garderobeskapene mine.Vinterklærne skal ned i boden og sommerklærne skal opp og inn i skapene. Så mye klær som jeg har, sier det seg selv at slikt tar tid. Jeg har sortert klærne i en "skal-ha"-haug og i en "gi-bort"-haug. Nå blir det en ny Gi-Bort-Dag her på bloggen med klær som jeg ikke bruker. Noen av disse klærne skal min mor ha og noen skal gies bort. Ikke til Fretex, da jeg synes de er begynt å bli vel arrogante. En har jo på følelsen at de helst vil ha helt nye klær og det seneste de har funnet på, er at du kan få med deg Fretex-poser fra Posten. Ta dem med deg hjem for å fylle dem med klær og for så å levere pakkene på Posten. Problemet er bare at de krever porto for dette. Ikke tale om at jeg betaler i dyre dommer for å gi bort klærne mine. De har jo fremdeles containerne, men allikevel...

De klærne som jeg ikke får gitt vekk, kommer til å gå til UFF istedet. Nå vet ikke jeg hva denne organsisasjonen driver med, men de har hvertfall containere der du kan levere brukte klær. Det er en mengde fine klær og når den tiden kommer at jeg skal gi bort disse, vil det bli annonsert i diverse kanaler, så følg med.

Jeg har gått og lurt på om jeg skal klippe meg helt kort. Det er for mye arbeid med bob-frisyrer. Jeg får skikkelig vondt i både armer, skuldre og rygg når jeg holder på og styler denne. Jeg eier jo ikke muskler i armene. Her er hvertfall et bilde av meg med kort hår. Hva synes dere? skal jeg våge å klippe meg, eller skal jeg gå for frisyren som jeg har nå...?

Jeg lovet att jeg skulle legge ut noen av innkjøpene som jeg har gjort de siste dagene. Her er noen av dem. Det har blitt litt klær også, men det er et litt større prosjekt å få fotografert disse, men de kommer.

 Noen fine eggeglass til samlingen
 Disse eggelglassene heter Bordfolk. De finnes i flere versjoner og gir et kjempesøtt preg på frokostbordet.


Disse skoene kjøpte jeg på Brandos. Elsker mønsteret og de er utrolig behagelige å gå i pga de kraftige hælen.

 Søtt, lite, magnetisk varselur til kjøleskapet.
Av og til har man faktisk bruker for to slike varselur og dette er uret her er nå ganske stilig. Det synes nå jeg og jeg elsker retro-preget.
 S
 Deilig, deilig øyekrem til trette øyne fra Yves Rocher.
 Flora Bodylotion fra Gucci.
Denne er en skikkelig sommerlotion og duften sitter leeeenge.
 Denne håndkremen kjøpte jeg på Nails for You.
Egentlig er jeg ikke så glad i frukt-dufter, men denne er ikke så syrlig som en skulle tro og du får kjempemyke hender av den.
 Fint makeup-sett fra Yves Rocher.
Øverste delen inneholder øyeskygger og den nederste, leppestift og rouge.

 Edt Fancy fra Jessica Simpson.
Denne er varm og myk og passer utmerket hvis du skal bort en kveld.
 Edt Honey fra Marc Jacobs.
Er ikke denne flasken søt? Parfymen dufter godt også. Den er søt, men ikke for søt og er en fin sommerduft til glade dager og til dager der du føler for å piffe deg litt opp.
Edt Rose de Chloè W
Dette merket er et av mine absolutte favoritter. Jeg har en annen fra samme merket og disse to blir flittig brukt. Denne har en frisk roseduft, som ikke er så veldig søt og den passer derfor veldig godt til vår/sommer.





Det kommer flere shopperesultat senere. C Y §:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.