tirsdag 13. mai 2014

Fin Tur - Bilder


I forgårs hadde vi en deilig trimtur i Kvernabekkvegen. Jeg må innrømme at trimmingen har kommet i bakgrunnen. Hvorfor det har skjedd, vet jeg ikke. Formen er ikke slik den engang var, men når vi nå er begynt å gå igjen, vil det ikke ta lang tid før vi er tilbake der vi var.

Det er utrolig koselig å gå i Kvernabekkvegen. Mange fine hus og koselige hager. Hvis vi engang skal flytte herfra, er det nettopp der vi vil bo. Fana er bare SÅ nydelig.


Ellers er det noen travle dager fremover. Rett over helgen skal jeg i et møte og nå før den 17. skal huset komme iorden. Det går så forbaska seiiiint med å rydde. De siste dagene har jeg vært usannsynlig trett pga medisinen jeg tar. Jeg har jo vært trett tidligere også pga disse medisinene, men nå er det så ille at jeg går i en døs hele dagen. Jeg har latt være bilkjøringen pga dette og jeg føler at livskvaliteten min er blitt temmelig redusert, jeg har derfor valgt å ekspremitere med medisinene mine. I dag tok jeg bare Levaxin, Natrium og 100mg Seroquel. Jeg lot Lamictalen ligge, men jeg er likevel sinnsykt trett, så i morgen skal jeg ta 75mg Seroquel samt Lamictal og de andre to tablettene. Jeg tar sjansen på dette siden det er en stund til jeg skal til legen. Det er ikke så lett å få tak i han på telefon for å diskutere dette siden han er så opptatt og en veldig populær lege.

Jeg kjenner meg jo best selv og jeg kjenner tablettene, så derfor tar jeg sjansen på å endre litt på doseringen.

Jeg har også hatt et merkelig fenomen når det gjelder øynene mine. De siste dagene har jeg hatt skikkelig tåkesyn. Det kan bero på tretthet og pga jeg har dårlige briller (må betale restskatt istedet for å kjøpe nye...), blir jeg veldig trett i øynene. Jeg har allikevel fått laget noen øredobber til en russ, men det har tært på tolmodigheten min siden jeg bare er i tåken, bokstavelig talt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.