søndag 27. juli 2014

Å Så Gøy!

Jeg satt ute på terrassen isted og det var antagelig en liten gren av lynet som traff gelenderet. Heldigvis er det like helt, men det stod gnistrer alle veier og svovellukten var ganske så sterk.

Det var så gøy. Endelig fikk jeg se det jeg har ventet på så lenge. Nå regner det trollkjerringer såpass ute at det regner oppover, men det er fremdeles varmt på terrassegulvet. Faktisk var det utrolig deilig å sitte på terrassen. Etter en stund reiste jeg meg opp og sto midt i regnet og lot bare varmen i kroppen forsvinne sakte men sikkert ut og jeg frøs. FOR en deilig følelse det var. Jeg har ikke frosset siden før vi dro til Askersund.

Dagens anbefaling:

Kom dere ut og stå i regnet. Det er fantastisk!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.