torsdag 31. juli 2014

Throwback Thursday - What Defines YOU

I dag har jeg valgt å re-poste foredraget til Lizzie Velasquez, som reiser rundt og holder foredrag om hvor viktig det er å ha et godt selvbilde. Hun har også kommet med en bok. Den har jeg bestilt, men jeg har ikke fått den enda.

torsdag 16. januar 2014

Denne kvinnen er en av mine store forbilder. Hun har et sjeldent syndrom som bare 2 andre i verden har. Hun er nødt til å spise hele tiden pga at kroppen hennes ikke klarer å legge på seg. Trass i mobbing og plaging både ansikt til ansikt og på intenett, har hun klart til å utvikle seg til å bli et utrolig flott mennesket og motivator for andre. Dette skyldes familien hennes, som hele tiden har backet henne opp og gitt henne masse selvtillit.

Hun reiser nå rundt i USA og holder foredrag om motivasjon og hun er en fantastisk taler.

Jeg skulle ønske jeg hadde like god selvtillit som henne.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.