søndag 20. juli 2014

Oppdaterieng - Rikshospitalet

Tok mot til meg idag og ringte mamso for å høre hvordan det går med pasienten og det var gode nyheter. Heldigvis. Han har spist og vekten hans har steget fra 51 kilo til 53. Jeg vet ikke helt om jeg klarer å tro på det siste da, siden ingen klarer vel å legge på seg så mange kilo på ett døgn. Jeg vil tro at det er veskebalansen som er inne og forandrer vekten.

Han har vært oppe og gått og hadde planer om å ta seg en tur ned til kiosken på sykehuse, så det lover bra. Imorgen skal han til en eller annen skopi. Min mor mener det er gastroskopi, men den sjekker bare magen og ikke nyrer og bukspyttkjertel så vidt jeg vet. Arrester meg hvis jeg tar feil.

Grusefullt
Hvordan trives dere i varmen?

Jeg går rundt som en tikkende bombe her i leiligheten pga den intense varmen som er her. Oppe hos oss er det nå 32 dødelige grader og vi har ingenting som kan kjøle oss ned, annet enn bilen, men jeg er en smule småsyk idag. Gudene vet hva det er da jeg løper på do i ett sett og har atter engang fått vondt i nyrene.

Det er nå  pokker også hvis jeg har fått en ny urinveisinfeksjon, men det kan tyde på det og jeg som skal til neglesalongen imorgen. Det skal bli virkelig gøy å løpe på do med negler som en ikke kan komme borti noe med.

Jeg får håpe at det bare er varmen og all drikkingen av vann som gjør det.