torsdag 24. juli 2014

Tordenvær og Iskrem

I kveld har det faktisk tordnet ute. Tro det eller ei. Det kom ikke noe regn og det var bare noen få knall, men det gjorde at temperaturen droppet 4 grader. Det hjelper jo på, men så oppvarmet som betongen er nå, merker en ikke så mye til det.

I dag var planen å dra på en liten biltur for å kjøle oss ned. Den gang ei. Etter en liten stund i bilen, begynte jeg å bli særdeles kvalm og vi måtte snu, men først stakk vi innom en butikk og kjøpte hver sin is. Jeg husker ikke hva denne isen heter, men den er blitt min favoritt-is i sommer. Det er en saftis med vanilje i midten.

For en time siden tok jeg litt kvalmestillende og jeg føler meg litt bedre.

Kuren idag er litt på halvåtte. Den opprinnelige planen var å spise denne isen istedet for aftens, siden denne inneholder ca 100 kalorier, men da jeg kom hjem hadde jeg lavt blodsukker og måtte lage meg saft pluss en skive med brunost. Jeg klarte ikke å få opp blodsukkeret på dette og måtte ta enda et krus og nå er jeg så full i magen at jeg ikke kan røre meg. Føler hele tiden at jeg holder på å skvulpe over.

Hvis du har lyst til å virke høyere og slankere på bildene,
tar du disse i høydeformat på en passelig vidvinkel
f eks 30 - 35 mm
Prøv deg frem
Litt kortere og bredere, men forsøker likevel så godt hun kan...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.