fredag 18. juli 2014

Tusen takk

Hei alle sammen.

Jeg vil bare få takke "alle sammen" for de "varme" hilsningen som vi har fått, både på bloggen her, Facebook og mail. Det har virkelig varmet i  den situasjonen som vi befinner oss i akkurat nå. Det er rørende å se at så mange sender en tanker i en slik situasjon som vi har for tiden. Tusen tusen takk. <3

Vi har ikke helt vært oss selv i dag. Tankene har gått alle veier og det har vært vanskelig å få samlet dem til noe konstruktivt. Hvordan det nå går, ønsker jeg ikke å skrive om på det nåværende tidspunktet. Vi får vente og se.

Midt i nervøsiteten som har vært og er i dag, har jeg klart å pådra meg en slimpose-betennelse i ene kneet. Vi har nok gått for langt disse dagene og det skal ikke så mye til før kneet og hoftene mine blir betent, så i dag har vi en hviledag.

Jeg er ganske deprimert og nedfor i dag, så jeg skriver mer i morgen. Nå skal jeg gå og finne sengen. Nattinatti <3