tirsdag 8. juli 2014

Min Syke Ferie

Nå nærmer tiden seg for hjemreisen. Den skjer på torsdag og jeg må faktisk innrømme at det skal bli godt å komme hjem. Dette har vært en ganske så syk ferie for meg med infeksjoner både her og både der + andre ting som kommer kjølvannet av all antibiotika-bruken. 

I dag har jeg vært litt bedre, selv om jeg løper litt frem og tilbake på do enda. Tannverken fra igår har forsvunnet, mest sannsynlig pga antibiotikaen som jeg tar.

Det skal også bli bra å komme hjem slik at vi kan starte med trimmingen og slankingen. Jeg skal ned til 56 kilo, forhåpentligvis før jul.

Det er rart å tenke på at det kanskje er siste gang vi er her i Askersund. Vi har jo planer om å skaffe oss hund neste år, selv om jeg mest sannsynlig har lyst til å droppe hele hunden og heller fortsette å reise hit. Det går jo selvsagt godt an å ta hunden med seg, siden det er tillatt å ha hunder med både på hotellet i Asker og her, men det er et slit å reise så langt med hund allikevel og å ha hund på et hotell som ikke har aircondition, er vel ikke helt forsvarlig når utetemperaturen kan løpe opp i 35 varmegrader. Vi får se hva vi gjør. Akkurat nå har jeg ikke lyst på hund med alt det vi er nødt til å forsake. Det er jo ikke sikkert at vi finner noen som kan tenke seg å passe en hund i 2 uker med de kravene vi stiller til den som skal ha hunden.

Jaja, time vill shåvv som man sier i Flåklypa. Akkurat nå skal vi nyte de siste dagene som vi har her i Askersund før vi setter nesa hjemover på torsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.