lørdag 5. juli 2014

Dette tolererer jeg ikke!

Jeg tålerer ikke folk som er for dyremishandling, uansett hvilket ståsted han ser det fra. Tyrefekting er og blir dyreplageri. Å trekke inn norsk landbrukspolitikk og si at norske dyr har det verre, betyr faktisk at man har totalt mistet gangsynet.

Hvordan i helvete klarer en å godta og faktisk LIKE tyrefekting og påstå at disse dyrene har det godt??? Da er man syk i hodet og har tendenser til psykopati. En psykopat har ingen følelser for andre og spesielt ikke respekt for andres følelser og en slik syk person klarer heller ikke å sette seg inn i andres lidelser og følelser som innebærer smerter. Jeg skulle likt å visst hva denne fyren hadde sagt hvis han selv hadde fått kjenne på de samme smertene som en stakkars okse går igjennom mens en gjeng med idioter sitter og jubler.

Folk som går på slike tilstelninger ER faktisk mindre verdt enn snegler for meg og de fortjener å bli tråkket på. Jeg har absolutt ingen respekt for deres følelser. Det verste er at de feiger ut når man vil referere til hva de har sagt og at de faktisk blir SINTE på deg og skjeller deg ut pga dette, viser at de mangler ganske så mange prosent av intelligensen som både mennesker og dyr har.

Land som tillater tyrefekting burde vært boikottet, men det er vel å dra det litt for langt.

Det som er trist, er at det faktisk er en i min egen krets som støtter denne ondskapsfulle opptreden.

Vårt familieforhold er nå avsluttet til vedkommende forstår at dyr ikke skal være underholdning.

FUCK BULLFIGHTING
AND THE BASTARDS WHO SUPPORT IT

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.