lørdag 6. juli 2013

Dag 6 i Askersund

I dag våknet jeg opp skikkelig uggen. Det ble nok litt for mye Amarula på meg i går. Etter å ha brukt en eeeevighet på å komme til meg selv og bli sur, fikk jeg endelig klær på meg og kunne starte dagen.
I dag dro vi til Vadstena, men måtte gjøre vendereis. Det var ikke en eneste ledig parkeringsplass å oppdrive. Vi viste jo at vi var ganske seint ute og vi regnet med at vi måtte snu og det gjorde vi. Vi skal gjøre et nytt forsøk på mandag. Da forsøker vi å være der til kl 0900. Da MÅ det jo være ledige plasser.

Grunnen til at jeg var så sur da jeg våknet, var også fordi jeg hadde et blodsukker på 35. Jeg var kronisk trøtt fra vi satt oss i bilen og til vi kom hjem igjen. Etter å ha spist middag, kom jeg meg litt, men trettheten ligger som et bånd rundt hodet.

No fotograferin ble det ikke, så de eneste bildene som ble tatt, ble av Moffelitens antrekk i dag. Hun er ikke så flink å posere, men gjør så godt hun kan. Hver gang hun forsøker å smile på bilder, ser det ut som om hun geiper eller griner. Kanskje det er alderen som gjør det...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.