tirsdag 23. juli 2013

Mobbet til tårer

Dette klippet som jeg linker til her, viser en gjeng med ubrukelige, patetiske og feige skolegutter som mobber en busspassasjeren Karen Klein, en kvinne på 68 år som bare vil sitte ifred på bussen. Jeg håper virkelig at disse mindreverdige skadedyrene kommer til å få ræven sparket ut gjennom munnen. Jeg har aldri hørt eller sett noe så stygt og håper virkelig at de er stolte over det de gjør på denne videoen.

http://www.dbtv.no/?vid=1701407604001

Heldigvis er disse taperne under etterforskning av politiet, De var jo så "smarte" å laste opp videoen på Youtube.
Det som slår meg når jeg ser denne videoen, er at ingen av medpassasjerene prøver å stoppe denne gjengen. Hadde det vært meg som hadde blitt vitne til noe sånt, hadde jeg ikke tenkt meg to ganger rundt før jeg hadde forsøkt, fånyttes regner jeg med, å sette en stopper for den grove trakasseringen hun blir utsatt for. Det rare er at bussjåføren burde fanget opp hva som skjedde og kastet dem av bussen.

Disse slimålene blir nok veldig stolte av hva de har gjort når de blir eldre.

Måtte karmaen komme tilbake på verst mulig måte for slike folk har vi ikke bruk for!

She is a hero!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.