mandag 29. juli 2013

Moffelitens investering

Her er investeringen som jeg gjorde for noen dager siden. Jeg er kjempefornøyd med den og kommer nå til å selge ut alle de andre veskene som jeg har.

Vincci er en av de mest eksklusive butikkene i Bergen.
Dere finner dem i Strandgaten 1

Dette er en Bayswater Oak Natural Leather



Kvalitet fra innerst til ytterst



Tenk, dette er MIN veske. Jeg ble forelsket i den med en gang jeg så den i butikken og derfor kikket jeg verken på andre vesker eller merker. Har man først kjøpt seg en slik veske, vil man ikke slutte å bruke den fordi den er så herlig.

Nå venter jeg bare på at Prada/LV skal ta seg en tur til Bergen og hvis det skjer, blir det nok noe fint der også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.