tirsdag 30. juli 2013

Vær så snill; HOLD KJEEEEFT!!!

Jeg har skrevet om dette før og gjør det igjen.

Hva ER det med folk som ikke kan holde kjeft når de sitter på f eks en buss? De må absolutt betro seg til alle og enhver, og spesielt bussjåføren, om det trasige livet sitt og sine synspunkt på ditt og datt. Heldigvis var det ikke meg det gikk utover idag, men en stakkars kvinnelig bussjåfør.

"Du er flink til å kjøre". "Du kjører veldig forsiktig". "Kjenner du han Per som kjører buss på denne strekningen? Han er Jehovas Vitne og har lyst hår og veldig ung". "Eg har vært mange ganger i Spania og snakker flytende spansk og en eg kjenner har fått seg en fillipinsk kone og hon e veeeldig flink i huset. Norske damer kan isje sammenlignes med disse. De e jo så smilende og myke" og BLABLABLA.

Det var like før jeg gikk frem til han og filleristet han. For det første, er holdningene til slike fyrer totalt bak mål, intelligensen like så. Føler de seg så sikre at de mener at alle synes at meningene deres er flottte og verdt å fortelle om?

Så har vi jo disse som tar opp all plassen rundt seg ved å "underholde" alle som har ører, med anekdoter fra livet sitt og hva de mener om ditt og datt. Disse kommer gjerne med noen platte vitser og "morsomme" historier, som kun er morsomme for dem selv.

Vær så snill alle breikjeftede mannfolk der ute:

Spar oss for underholdningen deres! Vi er IKKE interessert i å høre hvilke tapere dere er.

Tusen takk.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.