torsdag 25. juli 2013

I morgen skjer det

Da skal den forbanna tannen ut. Jeg har ikke sovet inatt pga tannverk. Denne jekselen har holdt seg rolig helt siden ferien, men natt til i dag bestemte den for at den ville gi beskjed om at den fremdeles er der. Jeg verket sånn at jeg nesten sto på hodet. I 4-tiden forsvant verken og jeg fikk sove litt, men jeg våknet i 8-tiden i dag tidlig ved at jeg verket på motsatt side dvs venstre-siden. Jeg fikk en akutt-time hos tannlegen og er nå satt på antibiotika-kur fordi han mistenkte at nerven i tannen kan være betent. Jeg håper virkelig det da jeg ikke har lyst til å trekke 2 tenner imorgen.

Jaja, jeg overlever vel dette også. Jeg skal i lystgass imorgen og er grådig spent på hvordan det kommer til å gå. Jeg har aldri hatt det før, men vet av erfaring at likeglad-sprøyter har en tendens til å gjøre meg yr og ..., men det skal være en pleier tilstedet under seansen, så hun får gjøre det hun kan for å holde kontroll på undertegnede.

Håper jeg klarer å oppføre meg på en dannet måte...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.