lørdag 20. juli 2013

Litt nytt

I går var det tid for å fikse neglene. Det var min siste time hos Liza. Hun skal slutte med negler og det er synd. Hun er så utrolig flink. Neste gang blir det hos Paulina.
Neglene ble som vanlig kjempefine. Til slutt tok Liza og håndmalte to av neglene. Det ble blå/rosa blomst med glitterstråler. Jeg er kjempefornøyd og gjør ikke annet enn å sitte å beundre neglene mine. Hehe. Litt selvdigging må en få lov til en sjelden gang.



Tusen takk til Liza på
Nails for you
for flott manikyr

Det ble også et lite kosedyr til
vår kommende, lille jente.
Denne synes jeg er så søt.



Nytt kompakt pudder ble det også. Som vanlig
valgte jeg Guerlain til den nette sum av kr 535,-.
Jeg vet prisen er litt stiv, men en betaler for kvalitet...


Gamle damer som meg trenger
å kamuflere alderen litt...

Ivrige Moffe måtte prøve de nye
lesebrillene før hun hadde tatt av lappen.

Hvis det er noen som lurer, så er det Baron Axel Rosenkrantz og Baronesse Karen Mowatt til Rosendal som jeg har hengende rundt halsen.
I går ble det lettsaltet torsk på Lido mens
jeg nøt utsikten over Torget.


Room with a view



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.