mandag 8. juli 2013

Dag 8 Fototur til Vadstena

Var en snartur til Vadstena i dag for å ta noen bilder. Det ble noen, men jeg er ikke helt fornøyd. Jeg får liksom ikke til å ta de bildene som jeg VIL ta. Personlig så HATER jeg postkortbilder, men det er denne typen bilder jeg tar og dessverre irriterer det vettet av meg!
Min kjære er så flink til å gå inn i motivet. Han er mer detaljorientert når han tar bilder og får de mest fantastiske kunstverk ut av det.

Jeg pleier å spøke med at jeg er fra landsbygda og altfor mye natur til at jeg kan ta slike bilder som han gjør. Jeg hater virkelig fjell og fjord og klarer liksom ikke å se hva som er så fint med det. Jeg er sikkert den eneste i hele verden som synes dette, men norsk natur er B O R I N G! og klarer (heldigvis) å ta noen skikkelige bra bilder i disse omgivelsene.

Her er hvertfall ett bilde fra turen:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.