torsdag 11. juli 2013

Flere bilder fra turen til Vadstena

Jeg har nettopp fått telefon fra min kjære om at han har vært i leiligheten og hentet reservedingsen. Nå skal han snart sette seg på flyet til Kastrup. Jeg gleder meg sånn til han kommer tilbake. Det var rart å våkne i dag tidlig og strekke ut en hånd og plutselig skjønne at han ikke var ved siden av meg.

Nå sitter jeg med et lite glass hvitvin ved siden av meg. Det er svært udannet å drikke alkohol før kl 15, men skitt au. For en gangs skyld går det nok bra.

Jeg fikk redigert litt bilder fra fototuren til Vadstena og her er resultatet:

Heliga Birgitta som bekkalokk

Gammel gammel vei til klosteret









Hvilket bilde likte dere best?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.