mandag 22. juli 2013

Härliga sommardag

Endelig har vi fått sommer. Dette har vi ventet på i flere år, og jeg har masse husarbeid å gjøre. I dag er det vasking av klær etter ferien, støvtørking og smårydding som står på programmet.

Det første jeg gjorde i dag, var å starte dagen med en god frokost på terrassen. I dag ble det jordbær. Har fått helt dilla på det. Antagelig mangler jeg ett eller annet vitamin og trenger påfyll. Jaja, det er hvertfall ikke usunt...

Likevekt mellom sunt og usunt...

Jeg har også fått fornyet bordet ute med litt bilder. Denne gangen er det bilder fra feriene som vi har hatt sammen. I fjor var det bryllupsbilder som dekorerte bordet. Jeg synes at det gjør seg godt med kort og bilder under glassplaten på bordet, men en kan også bruke andre ting som f eks skjell eller pressede blomster.


Fint med minner under glassplaten på hagebordet


Noe annet vettugt har jeg ikke å komme med. Hjernen min er i hvilemodus etter gårsdagen da jeg var så syk. Heldigvis har jeg kommet meg litt.

Jeg får hoppe videre med husarbeidet, så hørs vi senere.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.