onsdag 8. januar 2014

1. dagen

som vegetarianer har gått veldig bra. Jeg har kost meg med maten og har god samvittighet og i tillegg smaker det godt og jeg kommer til å gå ned i vekt.


Jeg er nødt til å miste hvertfall 5 kg, men jeg håper at jeg kan klare 10 kg. Disse siste dagene har jeg ikke vært frisk, så det har ikke blitt noe som helst mosjon på meg, I går våknet jeg opp med en muskel ved skulderbladet som var skikkelig forstrekt og jeg verker slik at jeg blir kvalm. I morgen skal jeg til kiropraktor for å se om hun kan hjelpe denne stakkars muskelen min.

Dessverre har jeg ikke klart å rydde unna julepynten siden jeg ikke kan røre meg, men den løper ikke vekk og så snart jeg klarer å røre meg på en nogenlunde dannet måte, skal jeg gå i gang med å få denne på plass. I går fikk vi nå tatt juletreet og til og med det glasshjertet som jeg savnet i et tidligere innlegg, dukket opp igjen.

Problemet mitt nå, er at jeg ikke får dusjet før kiropraktor-timen min i morgen. Jeg har ikke dusjet på flere dager pga smerter. Jeg klarer ikke å bruke høyrearmen skikkelig og klarer derfor ikke å få vasket håret, så i morgen blir det å ikle seg parykken, men det får stå sin prøve.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.