søndag 19. januar 2014

Effekten av vegetarkost - Bilder


Moffeliten har gått litt ned i vekt med vegetakosten sin og hun er blitt mye lettere, gladere og sprekere. I dag fikk hun også Vegetarkokeboken, så nå blir det kokkelering.

Det som forundrer meg litt, er at i nesten hver eneste oppskrift står det at du skal ha i en eller annen frukt, grønnsak eller andre ting som man aldri har hørt om. Ikke vet jeg hvor jeg skal få tak i det heller. Jeg tenker på de som bor på landet eller andre steder der man ikke har det samme vareutvalget som i byen.

Vegetar-slanke-dietten fungerer som en kule. Jeg har ikke gått så mye ned i vekt, men det beror på at vi må gå korte turer pga ryggene våre. Jeg regner med at ryggene går seg til etterhvert. Vi er jo ikke ungdommer lengre og ledd vil stivne til med årene.

Nå tenkte jeg at jeg skulle vise den kroppslige effekten av maten. Jeg er kjent for mine mange grimaser og selv-humor, så er følger noen bilder.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.