tirsdag 7. januar 2014

2 syke dager


Endelig er jeg på beina igjen. Hva som egentlig har feilt meg, utenom feber, disse to dagene, aner jeg ikke. I går sov jeg hele dagen med det resultat at jeg ikke har sovet inatt. Jeg har gått i rute mellom sengen og badet hele natten og er enda ikke ferdig.

Jeg får fortsette å tråkke litt fram og tilbake mens jeg holder på med å ta pynten av juletreet. Det ble ikke gjort noen ting i går siden jeg var så sliten. Nå er all pynten av, untatt en eneste liten ting. Et glasshjerte som jeg ikke klarer å finne. Jeg VET det henger på treet, men selv om jeg har gått rundt det x antall ganger, løftet på greiner og krøpet under treet for å se om jeg kunne finne det, klarer jeg likevel ikke å se det.

Nå skal jeg hvertfall til med å fjerne de 3 lyslenkene som vi har på treet og etterpå skal jeg til å klippe greinene av det. Jeg kommer til å klippe en og en grein og for hver grein kommer jeg til å kikke nøye etter for da MÅ jo bare hjerteanhenget dukke opp.

Jeg hater nå sånt skjer, men det skjedde ifjor, da fant vi tingen som var savnet og dette skjedde iår.

Den som leter får se...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.