mandag 13. januar 2014

Vektnedgang


Som dere sikkert vet, er jeg igang med verdens hardeste slankekur, hvertfall for meg. En gang i uken kommer jeg til å legge ut vektdiagrammet samt en liten oversikt over kaloriintaket mitt. Jeg vil IKKE anbefale noen til å gå på denne kuren da den inneholder svært lite kalorier. Jeg har derimot ødelagt fordøyelsen min pga tidligere spiseforstyrrelser og må derfor spise så lite for å komme ned i vekt.


Foreløpig har jeg et mål om å nå 60 kg, så får jeg ta det derfra. Denne gangen SKAL jeg klare det. Dette er ei tøtta som aldri gir opp, uansett hva det er. En slankekur er jo positiv på så mange måter: En blir slankere, sprekere og rikere. Vel, kanskje ikke akkurat rikere, men en sparer penger.

Nå sitter jeg og venter på at min kjære skal gjøre seg klar slik at vi kan komme oss ut på tur. Vi må også innom en bokhandel og få tak i et bursdagskort til nevøen vår. Vi er alltid sent ute når det gjelder fødselsdagspresanger, men sent er bedre en aldri.

Ha en fin kveld alle sammen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.