lørdag 11. januar 2014

Atter en gang

Så har jeg klart det igjen. Da jeg skulle strekke meg idag tidlig, før jeg skulle stå opp, klarte jeg å forstrekke en ny muskel. Denne gangen i skulderen/nakken. Jeg fatter ikke hvordan jeg klarer å skade meg hele tiden, enten på den ene eller andre måten. Jeg får ta meg en tur til muskelterapeut på mandag.

Det er kanskje slik at når en blir eldre, blir man mer klumsete. Både jeg og min kjære er verdensmestere i selvskading. Jeg skulle egentlig fortsette med husarbeidet idag, men nå blir det utsatt i et par dager. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

I natt fikk jeg heller ikke sove pga intense leggkramper. Enden på visa var at jeg smurte meg et knekkebrød kl 03 og sovnet vel en halvtime etterpå. Fordi jeg spiste frokost-dosen min inatt, blir det ingen frokost idag. Jeg spiste et eple kl 14 og til aftens blir det en   liten smoothie.

Jeg har ikke vært på vekta enda. Det venter jeg med til jeg har kuret i 2 uker. I dag har jeg kuret i 3 dager, så det vil ta en stund før jeg ser resultatet. Dessverre blir det ingen trimtur i dag pga at jeg har så vondt. Nå skal jeg gå og legge varmeflaske på skulderen og se om det kan hjelpe litt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.