lørdag 3. august 2013

Butikk på Finn.no

Siden det ser ut som om Epla har kastet meg ut av butikken, har jeg nå valgt å annonsere via Finn. Jeg regner med at Epla ikke svarer siden det har gått så lang tid siden jeg sendte mailen. Jeg vurderer også å annonsere på Etsy, Ebay og Qxl og i tillegg planlegger jeg å starte egen nettbutikk på MyStore, men det er litt mer arbeid siden jeg må ha organisasjonsnr og kontakte skattemyndighetene.
Jeg tenker også på om jeg skal kontakte kommunen for å høre om de har noe stønad og hjelp for de som vil starte for seg selv.

Her er hvertfall linken til butikken på Finn.

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43129591&searchQuery=halskjeder

Håper dere har lyst til å avlegge et besøk.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.