fredag 9. august 2013

Definitivt brudd

Nå har faktisk jeg fått nok. Jeg har brutt kontakten med denne personen og kommer aldri til å ta kontakt igjen før hun tar seg sammen. Jeg har skrevet om mitt problematiske forhold til dette mennesket tidligere, som har drevet å manipulert både min man og meg og forsøkt hva hun er god for, å kontrollere oss. I tillegg har det vært perioder med det jeg kaller "terrorringing", hvor vedkommende har ringt opptil 30 - 40 ganger pr dag.

Nei, jeg vil ikke si hvem det er, men jeg klarer ikke mer. Det oppsto en situasjon og skylden til det som skjedde var nok min skyld. Jeg klarte bare ikke stoppe å le når vedkommende fortalte meg om en flaggheising. Jeg gjorde det jeg kunnne for å stoppe latterkulene mine, uten hell, derfor slengte hun bare på røret (hvis det går an å slenge på røret i en trådløs telefon da). Da jeg kom til meg selv, ringte jeg opp igjen og ba om unnskyldning da det ikke var meningen å begynne å le, men damen avviste meg.

Jeg oppførte meg dumt, det vet jeg, men når man ber om unnskyldning, er det det minste en kan forvente at mottakeren aksepterer den. Det var ikke SÅ alvorlig. Jeg bare fikke et bilde i hodet.
Ok, jeg skal si hva jeg "så": En mengde nakne personer som sto på geledd og gjorde honnør mens flagget vaiet.

Denne personen har i maaange år forsøkt å ødelegge selvtilliten min og det har hun klart, kanskje uten å være klar over det, men det hjelper ikke. Jeg har alltid fått høre at jeg er udugelig og ikke kan noe og kommer heller ikke til å få til noe. For å ta vare på resten av det lille jeg har igjen av selvtillit, har jeg altså valgt å bryte kontakten.

Hvorfor jeg har vært "venn" (les: søppelbøtte) for dette alkoholiserte kvinnefolket så lenge, begriper jeg ikke...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.