torsdag 29. august 2013

Personlige armbånd

Her er omsider bildet av armbåndet som jeg har puslet med innimellom alle gjøremålene. Jeg elsker dette armbåndet og kommer til å bruke det masse.

Dette er bilde av lille...?
Dere har lov å gjette...

Slike bilde-armbånd blir aldri fine på bilder pga refleksjoner og brytninger i glasset. Jeg er allerede begynt å ta inn bestillinger og har bare 3 armbånd igjen av denne sorten.

Hvordan du bestiller:

Du sender inn bildet til meg. Enten pr brev eller via mail, moffeliten.blogg@outlook.com. Sender du på mail, må oppløsningen være god og maks størrelse er 10 mb da mailkontoen min ikke kan håndtere større filer. Jeg vil ta kontakt med deg etter at bildet er mottatt og vil sende deg et bilde av det ferdige armbåndet, slik at du kan godkjenne det.

Størrelse på selve cabochonen er 18 x 25 mm

Armbåndet kan reguleres og passer alle.

Armbåndet kommer i håndlaget gaveeske.

Prisen er kr 299,- pluss porto på kr 35,-.

Du kan også hente armbåndet hvis du bor i Bergens-området. Da slipper du portoen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.