mandag 5. august 2013

Dååårliiiiig!

Herregud så dårlig jeg er! Er kvalm, vondt i magen og feber. Jeg ringte faktisk legevakten for å høre om jeg kunne droppe innom for at de skulle ta en kikk i øret mitt, men det gikk ikke siden de har krise-beredskap akkurat i dag. De henviste meg til fastlegen min. Jeg er litt småfortvilet akkurat nå fordi jeg har fått time neste mandag, men jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge siden jeg har så stort ubehag akkurat nå.

Det er litt merkelig at smerter, uansett hvor det sitter, fører til kvalme og magesmerter hos meg. Jeg hører så å si ingenting lengre. Jeg regner med at øregangen er tilstoppet og at det bare trengs en skylling, men ubehagelig er det uansett og jeg har nå nærmere 38 i feber.

Jeg får rett og slett bite tenna sammen og holde ut til i morgen og se om jeg kan mase meg til en akuttime...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.