fredag 2. august 2013

Mistet hørselen

I dag er hørselen så godt som bort i det ene øret. Jeg ringte legen i dag for å høre om jeg bare kunne komme innom for en øreskylling, men fikk beskjed om at jeg er nødt til å ha time. Jeg kunne få kl 14 i dag, men det passer litt dårlig siden jeg skal shoppe litt i sentrum i dag. Derfor skal jeg ringe tidlig mandag morgen for å få en akuttime. Det betyr at jeg må komme tidlig igang mandags morgen med sminken slik at jeg er klar til å dra.

I dag våknet jeg opp til et fantastisk tordenvær. Jeg tror ikke jeg noen gang har opplevd et så kraftig torden så lenge jeg kan huske, og så er hørselen nesten borte. Jaja, jeg hørte hvertfall litt av smellene og koste meg ordentlig. Før regnværet, som filmen under viser, satt jeg meg ut på terrassen bare for å nyte tordenen og lynet.

Jeg skulle bare ønske det varte så mye lengre...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.