onsdag 7. august 2013

Normalt igjen

Så er hørselen min helt normal igjen. Jeg skjønner ingenting, men jeg skal ta en tur til legen på mandag likevel for å sjekke om jeg trenger skylling. Det er helt fantastisk å kunne høre normalt igjen.

I dag har jeg hodt på med å registrer smykkedelene og nå er jeg ferdig. DEILIG! Akkurat denne oppgaven har ligget meg tungt for brystet og i går fikk jeg nok av hele tiden å kaste blikk bort på arbeidsbordet og fikk plutselig nok, så da gikk jeg igang.

FERDIG!!!


Uferdig gaveeske som inneholder
en fin gave til min svigertante

De ringte fra tannklinikken i dag og fortalte at jeg kunne komme til kirurgen på lørdag. Og det trenger jeg. Oppdaget nettopp at jeg har mistet en stor del av den råtne tannen og det gjør så voooooondt!!!
Nå er det nok bare roten som står igjen og det skal bli spennende å se på hvilken måte de skal få ut den i et helt stykke. Jeg skyller med Corsodyl nå og hater det. Tennene blir brune og det ser ut som om jeg ikke har pusset tennene på flere år. Jeg skal hvertfall la være å smile med åpen munn i noen dager.

Hvis jeg verker i morgen, får jeg ta en telefon til min faste tannlege og høre om han kan være så snill å putte noe smertestillende nedi tannen slik at jeg overlever frem til og med lørdag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.