onsdag 28. august 2013

Shopping til lille Tilly Sophie

For en stund tilbake, fikk jeg tingene som jeg bestilte til valpen vår fra USA. Jeg er kjempefornøyd og kommer til å handle der senere også. Det eneste jeg har å sette fingeren på, er at de ikke har svart på mailen som jeg sendte da jeg oppdaget at vi hadde fått CV bein og ikke vesken, men nå har jeg bestilt en på Ebay og gleder meg til den dukker opp.

Her er hvertfall det foreløpige kjøpet:

Denne hadde mange flere blomster i virkeligheten
enn på bildet i nettbutikken.
En positv fravikelse fra det opprinnelige bildet.

Denne har jeg en mistanke om at kommer
til å bli favorittleken hennes som valp...

Alle skikkelige jenter må ha sitt eget kredittkort...

Nesten LV, men bare nesten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.