torsdag 15. august 2013

Siste Ebay-kjøp

Jeg har fått dilla på Clarice Cliff og har nå gått til anskaffelse av en kopp m/fat samt et eggeglass fra denne kunstneren.

De er glorete, men det gjør ingenting. De er ArtDeco og så lenge tingene er fra den perioden, like jeg dem. Koppen og fatet heter Summerhouse og skal være fra 30-tallet, tror jeg, men det kan hende jeg tar feil. Koppen har trykket signatur, ikke skrevet, så jeg er ikke helt sikker på om det er så gammelt.


Jeg vet nå at jeg har begynt å samle på dette, så hvis det er noen som ikke helt vet hva de skal finne på til bursdager/jul, kjøp CLARICE CLIFF. Det kan dere være sikre på blir godt mottatt (blunker lurt)

Det andre CC-kjøpet, er et kombinert beger/eggeglass. Ene siden er et lite beger og snur en det oppned, er det et eggeglass. Dette er fra Royal Staffordshire og jeg er svært fornøyd med det, selv om det ikke er et mønster jeg kunne tenke meg å gå for.

Dette ser ut til å være håndsignert

Jeg kjøpte også 2 krus i CC-stil. Disse er ganske nye og har 0 verdi, men jeg synes de var artige og litt ArtDeco...

Det øverste av disse to krusene
er litt kjipere. Det er mye tjukkere og
ikke så elegant som det nederste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.