torsdag 29. august 2013

Diabetiker med sukker-abstinens

Ja, det går faktisk an. Jeg har følt meg ganske så uggen i lengre tid og har lurt mye på hva det kan ha seg. Inntil i går.
De siste ukene har det blitt litt mye sukker på meg og nå ser det ut som om kroppen vil ha mer av dette. Det gikk nemlig et lite lys opp for meg igår. Jeg følte meg så uvel at jeg ikke visste hvordan jeg skulle komme gjennom det. Kroppen skalv, jeg frøs og svettet omhverandre og var generelt svært uvel. Jeg klarte heller ikke å gå turen som vi hadde bestemt oss for. Vi dro heller på butikken og handlet.

Jeg kjøpte et lite stykke med marsipankake og spiste denne etter vi var kommet hjem igjen og vet dere hva...? Jeg følte meg med en gang på topp igjen. Nå må jeg altså slåss mot denne trangen i tillegg til alle overgangsplagene mine. Jeg var jo så heldig (!) å komme i overgangsalderen med en gang jeg bikket 40.


Vel, jeg står vel av denne stormen også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.