søndag 15. desember 2013

Årets Juletre

Så er juletreet på god vei til å bli ferdig. Det mangler litt pynt hist og her, men det ordner jeg på torsdag, da jeg skal få JULENEGLENE mine. Yeeay! Kommer til å koste meg skjorta, men det gjør mesteparten av det jeg skaffer meg likevel.

Jeg har også bestemt meg for å allikevel ta en tur til Rosendal. Min mor ble så lei seg da jeg sa at jeg ikke hadde tid til å komme og hente julepresangen som hun hadde til oss og jeg liker ikke å gjøre mammaen min trist. Jeg blir bare fra lørdag til søndag, men litt er bedre enn ingenting.

Tilbake til juletreet:
Det er mye slankere enn det vi hadde i fjor. Dere husker sikkert at det så ut som en dekorert fotball. Iår ser det ut som et juletre. Det virket ikke så stort i utgangspunktet, men da vi hadde fått pynten på og greinene begynte å sige litt, ble det mye større. Jeg synes fremdeles det er litt for lite, men Moffeliten er kjent for å ikke å være fornøyd med juletrærne som hun skaffer seg...







Og Jesus har fått plass høyest oppe
(ikke så lett å fotografere når motivet er så høytsvevende...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.