fredag 6. desember 2013

Encore, Encore, ENCORE

Jeg vet ikke hvorfor dette skjer, men jeg får flere spørsmål om jeg ikke kan være så snill å legge ut minnevideoen som jeg laget da Oscar gikk bort. Antagelig er den så godt laget. Hehe at folk ikke kan få nok av den.

Ja, jeg innrømmer det, jeg gråter hver gang jeg ser den videoen og jeg savner gutten min enda. Nå ser frem mot Tilly og vi har lært nå - Det blir MASSE bilder og videoer av henne når hun kommer inn i familien. Jeg regner med at både min kjære og jeg kommer til å gå med systemkameraet og videokameraet trykket inntil ansiktet så og si hele tiden.

For de som ikke har funnet videoen på bloggen. Her er den på nytt.

Husk å ta vare på øyeblikkene deres sammen med deres firbente venner fordi en dag er de ikke hos dere lengre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.