torsdag 19. desember 2013

Christmas Nails!

Så er juleneglene på plass. Gud hvor jeg elsker dem!!! Jeg synes de ble fantastiske. Flinke flinke Maya. Jeg har aldri, ettersom jeg kan huske, vært misfornøyd og jeg kommer til å være hyperforsiktige med dem. Jeg vil ikke miste de fine Swarovski-krystallene.


Har du lyst til å besøke salongen, finner du den Her


My nails are ready for Christmas celebration. I think they're wonderfull. Maya is SO clever. I can't remember ever being disappointed with the service and work that this salon provide. I'm going to be SO carefull with the nails. I don't want to lose any of the beautifull Swarovski-crystals or damage the nails.

If you want to visit the salon, you'll find it Here






2 kommentarer:

  1. WOW Skikkelig fine! Nå er jo hele dama feiende flott til en koselig julefeiring. :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk Aud. Det er deilig å bli ny :)

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.