fredag 27. desember 2013

TVINS!!!

JEG HAAAATER TVINS.

Dette såkalte "tv-programmet" ødelegger jo kosen totalt. I går skulle min kjære og jeg sette oss ned for å se en Stompa-film, men tror dere ikke at filmen ble stanset ved at TVINS kom inn og ødela.

JEG HAAAAAAAAAAAAATER dette programmet så inni granskauen. Her blir vi presentert for diverse kjipe løsninger. "Bli slank med 3 piller", "Har du fleskemage, forsvinner den hvis du bruker dette massasjeapparatet", "Bruk våre smarte duppeditter, som mest sannsynlig ikke virker, til å skjære grønnsaker, vaske gardiner, stryke underbukser", osv osv.


Dette programmet er like enerverende som kanalen til Levende Ord da den trengte seg inn på TvNorge for ca 15 år siden. Vi var en venninne-gjeng som skulle kose oss med "I Love Lucy", men tror dere ikke at midt i programmet brøt LO inn med sitt Jesus-budskap. Da sprakk jeg og ringte sporenstreks til TvNorge og sa at dette vil vi ikke finne oss i. Litt senere forsvant sendingene til LO, så jeg regner med at det har vært seerstorm til denne kanalen.

Det skulle nå gå an å legge tvins-tøvet til et annet tidspunkt på døgnet, spesielt nå i julen.

Jeg trodde også TvShop var utdatert, men slik ser det dessverre ikke ut til å være...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.