tirsdag 24. desember 2013

Oppsummering av julaften 2013


Alt i alt har dagen vært ok, selv om det meste som kunne gå galt i dag, gikk galt. Jeg klarte også å få et kutt i neglelakken da jeg skulle åpne en boks med syltetøy, så det er en ny selvskading.

Middagen var fantastisk god. Gryteklart pinnekjøtt fra Meny er bare superb. Som vanlig åt vi altfor mye.

Det ble ikke noe festantrekk på oss. Det ble vanlige jeans og en genser på meg og svart skjorte og bukse på min kjære. Vi har ikke vært i noe særlig festhumør i dag og min kjære har alt gått og lagt seg for natten og det skal ikke bli lenge til konen følger etter, selv om klokken er 22.

Vi fikk utrolig mange flotte julegaver - altfor mange siden vi bare ga en til hver. Jeg skal se om jeg kan få lagt ut bilder av gavene en av de nærmeste dagene.

Ute tordner og hagler det. I sted forsvant strømmen og da regnet vi med at den ble borte til i morgen, men da Moffe hadde tent alle stearinlysene, kom strømmen tilbake igjen. Heldigvis.

Nå sier Moffeliten godnatt og vinker trett farvel. Sov godt kjære venner.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.