søndag 8. desember 2013

Trist med julekonkurransen

Jeg er forferdelig lei meg fordi jeg ble nødt til å avlyse konkurransen i år. Av en eller annen grunn fenget ikke premiene denne gangen. Jeg vet ikke hvorfor. Siden jeg er en usponset blogger, har jeg ikke råd til å kjøpe flotte premier til leserne mine. Jeg skulle så gjerne gjort det, men dessverre.

Grunnen til den lave deltakelsen kan skyldes at jeg tror jeg har flere lesere enn jeg egentlig har. Problemet er at Vampirestadt driver og pøser på med "falske" besøk. Dvs. det er ingen faktiske lesere. Jeg trodde jeg gjorde det bra på bloggen min, men da jeg var i kontakt med Blogger i går, fikk jeg vite at jeg bare har 6 (!) faktiske lesere, men det er vel min egen skyld siden jeg var nødt til å endre nettadresse pga hetsing. Jeg har i lengre tid håpet at de gamle leserne ville finne tilbake til bloggen, men det har tydeligvis ikke skjedd, så hva jeg skal gjøre nå, må jeg tenke litt på.

Jeg hadde en blogg på blogg.no, men den slettet jeg fordi det var helt umulig å designe den slik jeg ville. De pøste også på med reklame innimellom innleggene og det liker jeg ikke. Jeg vil svært gjerne ha en reklamefri blogg.

Det eneste som var bra der, var at de hadde "Blogshout". Da kan du, mot å betale en liten sum, komme på førstesiden deres. Det var ganske mange som leste bloggen min der inne, men pga det jeg allerede har nevnt, valgte jeg å slette den.

Nå går jeg i tenkeboksen for å vurdere hva jeg skal gjøre med denne bloggen fremover.

Time will show.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.