onsdag 11. desember 2013

Min snille, godhjertede ektemann

Har gitt meg denne kjolen i julepresang


Jeg valgte denne i svart og i str 16 (har lagt enormt på meg den siste tiden, men det hjelper å ha Photoshop for å bli slankere...),

Jeg håper virkelig at denne blir levert før julaften da det er da jeg skal bruke den. Av tilbehør skal jeg ha swarovskiarmbånd og øredobber som er selvlaget. Jeg skal også ha noen pene stillett-hæler.

Planen med denne kjolen, er også at jeg skal stå modell i den med min mann bak kameraet. Det gleder jeg meg til, men det kommer til å bli en kald opplevelse da foto-shooten blir nå i vinter. Jaja, jeg får fylle termosen med noe varmt (og sterkt...) slik at jeg er rustet til dette.

Når det kommer til vektøkningen min, er jeg bare nødt til å stikke fingeren i navlen og innse fakta:

Jeg er blitt en gris! Løsningen er at jeg har fotografert meg selv, kun i bh og truse, slik at jeg ser den "nakne" sannheten om kroppen min. Disse bildene kommer jeg å henge på kjøleskapet og etterhvert som jeg nå begynner med treningen (og så mitt i julen da...!), kommer jeg til å fotografere meg en gang i uken.

Å se sitt nakne jeg er faktisk den eneste måten som funker. Jeg har tidligere hatt spiseforstyrrelser og har ikke et klart bilde av hvordan kroppen min ser ut i et speil. Jeg husker da jeg var 80 kg fordelt på 156 cm (!), syntes jeg at jeg så sylslank ut når jeg så meg selv i speilet, men da jeg så meg selv på bilder, var jeg like svær som de medsøstrene mine som jeg plages med.

Hvis det er noen som har noen glade treningstips til en overvektig blubb som ikke innebærer at man må gå i treningstudio, tar imot med takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.