tirsdag 10. desember 2013

Litt shopping

Litt shopping ble det i dag også. Jeg er så forbaska kresen og nøye, til og med når jeg pakker inn gaver. Jeg skal på død og liv få ting til å stå i stil. Ergo måtte jeg en tur på Panduro i Åsane igjen. Denne gangen ble det hvitt papir og hvitt gavebånd samt hvite roser. I tillegg ble det hvite englevinger til å henge på juletreet. Jepp, nå har vi kjøpt oss juletre. Jeg regner med at høyden er 2,5 meter på dette treet, men så skal de jo klippes litt, både oppe og nede. Vi har bare fått satt det til sides da vi ikke kan eller vil ha nåletrær i bagasjerommet i bilen. Min svoger og ektemann skal hente dette imorgen og jeg regner med at det kommer på fot på torsdag.

I tillegg ble det en stor, hvit nisse. Den kostet 1 000,-, men var satt ned med 50 % og det passet oss glimrende. Akkurat nå står den ved inngangsdøren vår, men den skal flyttes inn i leiligheten og stå ved siden av juletreet.

Jeg gleder meg til å vise dere, men nå er det natten og Moffeliten må legge seg. Sov godt kjære venner og drøm søtt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.