onsdag 4. desember 2013

Oppdaget plutselig...

Da jeg gogglet "Moffeliten", oppdaget jeg plutselig at jeg hadde en annen blogg. Jeg hadde rett og slett glemt den. Uffa meg. Der har folk kommentert og jeg har ikke svart dem en gang. Føler meg ganske så slem og arrogant akkurat nå.

Nå har jeg vært inne der og lagt igjen en beskjed om at den bloggen har flyttet til denne bloggen, for å si det enkelt. Grunnen til at jeg laget bloggen på Blogg.no, var at Blogger klusset med bildene mine og slettet plutselig samtlige uten at jeg ante hva som hadde skjedd. Det gikk heller ikke an å laste opp nye bilder.



Etter å ha vridd hodet x-antall ganger, fant jeg ut at jeg ville forsøke en annen nettleser, nemlig Google sin egen, Chrome. Etter at jeg tok i bruk denne, har alt ordnet seg og bloggen min på Blogg.no er nå en "sovende" blogg. Det betyr at jeg vil gå inn der og legge ut raske informasjoner om hva som skjer på denne bloggen.

Jeg fant også ut at jeg liker denne bloggen mye bedre da det er lettere for en gammel dame som meg å endre design.

Håper at dere som har lest bloggen min på Blogg.no nå vil være med meg her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.