torsdag 26. desember 2013

Litt sånn på halv åtte



Håper dere har det bra og koser dere i julen.

Her går det litt på halv åtte. Vi holder fremdeles på med å fordøye julemiddagen, som etter alle strabasene og kaoset på julaften, ble perfekt. Vi spiste så mye pinnekjøtt at etter to dager, er vi fremdeles mette.

Både i går og i dag har vi sittet og slappet av foran fjernsynet, uten å tenke på noe spesielt. Det er jo herlig med slike dager også. Nå i julen lar jeg mine prinsipper om aldri å se tv før til kvelden, fyke avgårde. Så mye spennende er det ikke å se akkurat, men har fått med oss noen arkeologiske program fra Egypt. Kjempeinteressant og spennende.


Disse to dagene har vi også befunnet oss i et slags merkelig vakuum. Det er rart, men godt også på en måte. Vi har følt oss litt avsondret fra verden rundt oss. Det kan jo være fordi vi ikke har kontakt med naboene og heller ikke hører dem. For en time siden hørte vi hverfall et par ivrige småføtter som løp over gulvet i leiligheten over oss - og det var en herlig lyd.

Når det kommer til turer, har vi fremdeles ikke kommet oss ut. Det har rett og slett ikke vært vær til en sådann aktivitet. Kanskje det blir litt brettspill senere, vi får se. Jeg har også gått og lekt med litt smykkedesign i hodet og gleder meg til julefeiringen og nyttårsfeiringen er over slik at jeg kan kaste meg over arbeidet igjen.

Jeg går også og lurer på om jeg skal lage en gjennomgang av blogg-året, men det krever litt tid og planlegging, så det får jeg se på.

Ha en fortsatt fin juledag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.