søndag 17. august 2014

ÅÅÅÅ SOM JEG HAAAAATER DATA!!!

HVORFOR I HELSIKEN SKAL DET VÆRE SÅ FORBANNA VANSKELIIIIG!!!!!!

Jeg har laget en vakker bok fra bryllupet vårt med sitater og historier i Min Cewe Fotoverden hos JapanFoto. Boken ble laget på den gamle pc og da jeg forsøkte å flytte denne over til den nye pc'en, forsvant alle bildene fra boken. Nå sitter jeg igjen med en mengde tekst som flyter omkring og er helt usammenhengende.

Jeg haaaater slikt og det får meg til å gå fra konseptene. Akkurat nå har jeg veldig lyst til å kaste begge maskinene ut vinduet mens jeg selv følger etter.

Denne boken har jeg jobbet med leeeeenge og det ser nå ut til at jeg ikke kan kaste den gamle maskinen i det hele tatt. Jeg er ikke ferdig med boken enda heller. Jeg venter fremdeles på noen bilder, som min kjære skal ordne for meg.

Fra en av sidene i boken
Jeg blir rasende gal når jeg ikke får ting til å virke på datamaskinen og forbanner den så det lyser etter. Det går også utover alle som er i min nærhet. Heldigvis blir jeg fort blid igjen.

Nå jobber min kjære med å redde filene og jeg krysser fingrene for at han klarer det...