tirsdag 5. august 2014

Etterpå


 Gårsdagen har vært utrolig tøff etter at jeg brøt sammen på søndag Jeg sov hele dagen igår og slet med svimmelhet til DE grader.

Det er grenser for hva et menneske må tåle på den private fronten. Når folk hele tiden kommer med stikk om "jeg synes du skulle gjort....." og "MÅ du være så hard?", "Kan du ikke la neglene dine være naturlige?", "Det går rykter om at...", "Folk ler av deg" osv osv.

Enkelte steder og enkelte folk kan slite deg fullstendig ut når det kommer til å forsøke å endre deg, eller få deg til å bli som dem selv selv. I henhold til deres mening, er du dum så lenge du velger å prioritere saker som andre part bare synes er tåpelig.

Enkelte mennesker er utrolig flinke til å trykke deg ned og baksnakke deg til DE grader. Neida, jeg er ikke paranoid. Jeg innbiller meg ikke disse tingene da de er blitt sagt direkte til meg. Noen klarer bare ikke å innse at man ikke er en robot som tåler hva det skal være.

Jeg har vært så langt nede i en periode at jeg har vurdert å legge ned bloggen, men har vært litt i tvil. Når man er nedfor, skal man ikke bestemme seg for å gjøre tiltak som man kanskje angrer på. Det har jeg gjort flere ganger og dette har ført til fortvilelse.

I dag skal jeg slappe av og tilbringe ettermiddagen med min snille mann, som er klippen i livet mitt.

Ha en koselig dag alle sammen




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.