torsdag 28. august 2014

Høsten er Her

Høsten har satt sitt preg på naturen. Hvertfall hvis en ser godt etter. Det blir flere og flere gule blad på trærne, luften har fått et skarpere drag og det er mørkt nå klokken er 21:30.

Tidligere har jeg aldri vært særlig glad i høsten. Jeg har derimot blitt deprimert når jeg ser de første gule bladene, men ikke i år. Vi har hatt en lang, suksessfull og varm sommer og føler nå for å roe oss litt ned, tenne stearinlys og bare slappe av.

Egentlig skal vi ikke klage. Plutselig er januar her og sommeren virker uendelig langt borte. Jeg har allerede laget meg et nyttårsforsett; jeg skal nyte hver eneste måned til fulle, uansett sesong. Høsten skal blir herlig og det skal vinteren også. Hvor lenge dette nyttårsforsettet vil holde, vet jeg ikke.

Her er litt bilder som er tatt mens vi var ute på tur disse to siste dagene. Håper disse kan gi dere en begynnende høststemning.

Dronningen på Haugen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.