mandag 18. august 2014

New and Blue

Mens sommeren går mot høst, har jeg vært hos Maja på Nails For You og fått fikset neglene. De ble blå i dag også, mørkeblå. De ble bare så fine. Jeg tror aldri jeg har hatt finere negler, men det sier jeg hver gang jeg har vært i denne salongen. Jeg blir positivt overrasket hver eneste gang. Tror ikke jeg har vært misfornøyd med behandlingen jeg har fått der. Neglene sitter som om det var mine egne, unntatt når jeg er klumsete og klarer å brekke en eller to.

Det skal bli gøy å se hvordan det blir med neglene når vi får hund i huset igjen. Jeg regner med at det kommer til å bli en del brukne negler, hvertfall i begynnelasen når jeg skal leke med hunden, men det får bare våge seg. Kanskje vi ikke kan ha hund pga neglene mine. Haha. Neida, jeg bare skøyer.

De hvite stripene på neglelakken er kun reflekser.
Det er noke en del personer, spesielt i min midterste/ytre sirkel som sperrer opp øynene når de ser disse neglene, ikke fordi de synes de er fine, men fordi de synes at "naturlig er best". Hadde det sitatet vært sant, skulle man gått uten klær også.

Jeg bryr meg faktisk ikke om negative kommentarer. Liker ikke folk det jeg har på meg, får det bli deres problem. Så lenge jeg liker det, kommer jeg til å fortsette.

Er lille, usikre Moffeliten begynt å få en attitude mon tro...?