onsdag 20. august 2014

Desperately seeking...

SIKKERHETSNÅLER!!!!!

Jeg har leitet på nettet og jeg har vært innom butikker, uten å lykkes. Jeg har laget et smykke til en barnvogn, vugge etc og trenger 18mm sølvfargete sikkerhetsnåler. Jeg er nå iferd med å gi opp hele prosjektet pga at det kun finnes store sikkerhetsnåler å få kjøpt.

Hvorfor er dette blitt så vanskelig? De har jo på Ebay, men jeg kan ikke sitte og vente på disse nålene i kanskje over en måned før jeg får dem. Jeg trenger dem innen tirsdag da gaven skal avleveres.

Det er helt utrolig at man ikke kan få kjøpt slike på vanlige butikker. "Alle" bruker store sikkerhetsnåler.

Jeg håper at det er noen av de snille leserne mine som kanskje har noen til overs som de kunne tenke seg å selge. Jeg trenger bare noen få stykker...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.