mandag 3. desember 2012

Dagens aktivitet

Dagens store aktivitet har vært "Prosjekt sofatrekk og gulvteppe". Jeg har virkelig jobba så svetten rant, ryggen gikk i spiral og neglene nesten røk. Jeg har holdt på å pynte til jul og vi har hatt sofatrekk til Ekornes'en vår liggende siden tidlig i sommer. Det var ikke så helt enkelt å få på trekkene. Dvs. Det ER enkelt, men ikke for ei tøtte som er redd for neglene sine. Det ble en del lirking, men til slutt kom det på plass uten at undertegnede kom i skade for å ødelegge seg selv og/eller neglene.
Det vi trenger nå, er noen stilige puter, så er vi i mål når det gjelder sofaene.


Etter sofaen var ferdig, gikk jeg igang med å få vekk det gamle, utslitte gulvteppet. Det ble litt lirking der også fordi salongbordet er så tungt at jeg ikke maktet å flytte på det, så det jeg gjorde var å rulle teppet mens jeg løftet ene siden av bordet, så rullet jeg det under bordet og ut.
Det nye teppet er mye mindre, men det passet perfekt likevel. Fargen er grå og hvit.

Gangen ser ut som en bosshaug nå, med gamle sofatrekk, papp og plastikk, men jeg håper at det forsvinner om ikke så altfor lenge...

Vårt nye gulvteppe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.